02 06 2010

ZYNGA TEXAS HOLDEM POKER CHIP HILESI

PROGRAMI PC INDIRIN ICINDE KULLANIMI HAKKINDA BILGI MEVCUT

üm web flash tabanlı oyunların en etkili hile yöntemi Çok işinize yarayacak

Program Tüm Verileri Değiştirebilmektedir. Tek Yapmanız Gereken Çıkmadan Once Kaydetmek.


Son Sürüm En Son Versiyon.

Kullanım:

Yukarıdaki bizim vermiş oldugumuz cheat engine 5.5 5.6 download linklerini kullanarak test edilmiş çalışır halini bulabilirsiniz...

Programın içerisinde masaya oturma sorunu yaşayan arkadaşlar için zynganın yeni game server phatc dosyasıda guncellenmiştir.

1)Facebook Poker hesabımızı açıyoruz.
2)Üstünüzde ne kadar para varsa diyelim 4000 var bu aklımızda kalsın.
3)Sonra Cheat Engine 5.5 5.6 i açıyoruz.
4)Yukarıda sol üst tarafında programın bilgisayar işareti yanıp sönüyo ona tıklayın.
5)iexplorer.exe yada firefozx.exe hangisinden oyuna bağlanıyorsanız ona tıklayın.
6)Sonra “Value :” yazan yerin arama yerine üstümüzdeki parayı yazıyoruz.Yani 4000(virgülsüz)
7)Sonra ” Scan Type ” gelip oradan ” Double ” var ona tıklayın ve ” First Scan ” layın.
8)Ondan Sonra oyuna geri dönün boş bir masada kendinize ” örn: $10 buzlu rakı ” alın sonra programa geri dönün ve ” Value : ” yazan yerin altındaki arama yerine paramız 4000 di.Ama biz $10 bir buzlu rakı aldık.Kaldı Elde 3990.Bunu arama yerin yazın ( yani Value ‘ ye)
9)Ondan Sonra ” First Scan ” layın.Ve yanda gelen adresleri aşağıya atın.Orada kırmızı Fare işareti var.Ne kadar varsa alın ve kırmızı fare işaretine basın.
10)Ondan sonra aşağıya attığımız adresleri hepsini ctrl ye basılı tutup aşağıdaki adresleri seçip sağ tıklıyoruz.
11)Sonra sağ tıkladığımızda ” Value ” gelecek ona istediğimiz parayı yazıcaz.Diyelim 10000000000.Yazdıktan sonra ” Ok ” a basıp programa geri döncez.
12)Sonra o adreslerin yanına kare boşlular var.Onlara basın.Ve oyuna geri dönün
13)Bir masaya girin.
14)Sonra o masadan çıkın.
15)Ve 10000000000 elimizde.
Uyarı:

Uyarı:
Yanlız programı kapatmayın.Kapatırsanız yeniden açın ve dediklerimi yapın.

suanda yapılabilir tek sorun dogru noktayı bulmak yapılamaz demesin bilgisi olmayanlar cunku db ye erisiyor dbye erisen heryere erisir metin2 k.o flash web oyuncuları bilirler zaten iyi pokerler...

   ICINDE KULLANIMI HAKKINDA BILGI MEVCUT   

66279
0
0
Yorum Yaz